måndag 28 november 2011

Vår florist Petra...




Fin Måndagkväll på Er bloggisar...

Hoppas veckan har startat fint.. skönt att ovädret är över..

Ikväll vill jag presentera Min tös Petra
Petra är den tös som arbetat längst hos mig... Helt fantastiskt galet duktig florist!! Har aldrig stött på någon florist med den kunskap, kreativitet och inspiration som Petra har..
Så gissa om jag är tacksam för att hon är en av mina töser...

Sen i sommras har hon nu startat en egen firma.. och precis som Hjärterum har hon precis lanserat sin hemsida.. http://www.petrahallberg.se/

Så nu arbetar Petra hos oss som egen företagare  istället... minst två dagar i veckan finns hon hos oss och skapar vackra arrangemang och miljöer...
Och självklart alla uppdrag vi får utanför butiken kommer Petra arbeta med oss också...

Vad som är extra roligt att berätta för er bloggisar är att Petra kommer att blogga här på Hjärterums blogg en gång i veckan med start nästa vecka...

Hon kommer dela med sig av alla sina floristkunskaper och alla uppdrag som hon har samt de vi har tillsammans..

titta gärna in på hennes hemsida och se lite av hennes verk..


Nu vankas det kudden, blir ännu en lång dag imorgon.. glöm inte av imorgon presenterar vi lite fina erbjudanden på möbler... men de blir sent riktigt sent inlägg för jag ska på en föreläsning.....


KRAM & NATTI så länge.....









1 kommentar:

Jessica sa...

Hejsan! Ville bara säga att ni är så himla duktiga!!! Riktiga inspirationskällor... måste snart komma och hälsa på er, igen. Det var längesedan nu! Har inte ens sett er ombyggnation...

Varm kram till er!
Jessica i Trollhättan