fredag 31 augusti 2012

Efterlysning!!! Koffertar köpes!!!

 
Och där sprang ytterligare en vecka förbi!!!
Men oj vad man hinner med när man uttnyttjar våra kära 24 timmar på dygnet!!
 
Veckan har innehållit butikfix inför rea, REA, krogbygge.. Snabb tur till Stockholm igår morse..för lite inköp till jobb.. Samt passa på att träffa vänner.. Ha en go dag med mys på uteserveringar.. och avsluta med COLDPLAY på Stockholms stadion...
 
För att sen ta sig hem till Borås igen idag för att sätta sig in i ett nytt projekt..
 Nattklubben X&Y gjorde jag inredningsuppdrag åt förra hösten.. Nu va de dax igen...
 Med en ny del.. som ska stå klart redan nästa lördag då de blir premiär för hösten.. Snabba bud!!
Nu va de bara betong golv & väggar..
 Ide, tapeter, möbler,detaljer lampor,tyg, sömnad och annat ska införskaffas...
Ja så huvudet fortsätter att gå på högvarv.. =)
Och ibland så bara det gnistrar till på en gång.. Bollade omgående min ide med min Stina och hon gick oxå igång på den!! Så från ide till färdig resultat på en vecka...  får ni bild"bevis" på om en vecka....!!
 
 
 
 
 
 
Nu till min EFTERLYSNING!! Håller på med ytterligare ett projekt.. och är akut behov av KOFFERTAR!!!
 
 
Jag har enbart ca ett 25tal, och jag behöver minst lika många till, till senast fredag nästa vecka!! Gamla koffertar som på kvällens bilder här.. gärna med ettiketter kvar..& gamla amerika koffertar
 
 
Så alla ni rara där ute.. Skulle bli så glad om ni kan hjälpa mig!!! Leta i era gömmor.. Har ni några som ni inte vill behålla.. Maila eller sms en bild på den/dem och skriv vad ni önskar i pris...
 
 
 
info@hjarterum.net eller till min mobil 0732-032424
Som sagt behöver inte va någon bra bild.. ta ett kort med telefonen och skicka iväg.. jag ser med en gång om det är något som passar in i projektet....
 
 
 
 
 
Tack snälla alla i förväg... för att ni hjälper mig med detta uppdrag!!!
underbar fredagkväll till ER så länge...
 
kram Ann-Louise
 
 

Inga kommentarer: