tisdag 28 augusti 2012

Nyhetsvisning och Rea favoriter...




  Hej på er alla bloggisar där ute...

Efter en rolig första REAdag på jobbet, med fullt ös. Sitter jag nu i soffan med datorn i knät. Tänkte här ikväll visa er lite fler Nyheter som kommer att dyka upp i höst, ja en hel del står säkert i källaren redan...vi har nämligen redan fått 20 pall som vi beställde uppe på formex. 

För er som redan har börjat leta efter höstskor, så kommer vi att få in ett flertal olika modeller i både skor och självklart också tofflor..  Allt från vår fina leverantör Shepherd. Så missa inte oss när du tänker på skor.







Och ni som gillar vackra smycken kommer vi att få några nya märken. Bland annat Lolika, som levererar smycken i naturnära färger, men även turkos och grön som passar i vår färgmatchade butik. 
Smycken som är lika fina både till vardag och fest...med pärlor, stenar och peacemärken. Från Lolika kommer även fina väskor men även en hel del scarfar.



 Lilla bruket har vi visat lite av innan, jag längtar kan jag lova. Det är en serie hudvårdsprodukter, men finns även djur produkter och produkter till köket. Jag tycker att förpackningarna är så fina och även etiketten, perfekt i min smak...längtar tills de står hemma i mitt badrum. Det som är extra roligt är att de tillverkas i varberg och görs på helt rena produkter och då väldigt skonsam för vår hud.




 Till sist vill jag bara påminna er att vi har flera godbitar kvar i butiken...och jag säger det igen alla varor vi har ger vi er nu 50 % rabatt på eller mer. 
Här följer några av mina favoriter som fortfarande finns kvar.

  Parfymer nu 300 kr

 
Glasbubblor i flera olika storlekar

  Patchworkmattor i flera olika färger och storlekar... nu från 3500 - 6500 kr

 
 Fina provdockor, perfekt att ha sin favoritklänning på...

Så ni som inte hann in idag eller ni som vill fynda mer...
Välkomna!!!

Kram Lina











Inga kommentarer: