måndag 15 oktober 2012

Bildhav av inspiration...

Hej alla
 
Haft en go helg?..
 
Själv har jag haft en helledig helg.. helt ljuvligt!! utan några måsten...
Det har hunnits sovas, vinterföra allt i trädgården, umgås med familj och vänner.. Vart på bio två gånger.. och massa mer...Så nu minsann ä man på hugget för ny vecka..
 Många uppdrag avslutades förra veckan.. superroligt under tiden men lika kul när man avslutar bra projekt... Denna vecka vankas förberedelser och mycket moodbords för nya jobb....
På torsdag kväll vankas det pröva Vincis höstmeny med töserna.. vi ska äta god mat och planera JULskyltningen för 2012.. och fredag vankas premiär... så det ser ut att bli en kalas vecka...
 
Är ni som jag, som lätt kan lägga timmar på natten.. av att bara titta runt på nätet, bloggar pinterest mm och bara letar inspiration...
 
Allt jag gillar sparar jag ner.. och allt eftersom jag hinner sparar jag ner i alla mina inspirationsmappar....
 
Tänkte denna måndagkväll bjuda på bilder som sparats ner från nätet de senaste nätterna....
Hoppas ni oxå finner ideer och inspiration av bilderna....
 
 
 
 














 
Ovanstående plåt har jag på väggarna i mitt kök.. nån som har sådan plåt liggandes? vill jag gärna köpa!!
 














 
Blir nog ett vårprojekt med nytt klinkers på toaletten!!
 
 
Hoppas ni fann något ni gilla...
önskar er en fab vecka...
kram Ann-louise
 
 



3 kommentarer:

Unknown sa...

Underbara bilder!!!!

Unknown sa...

ÅHhh så snygga bilder!!!

Hjärterum sa...

tack Petra.... =)