onsdag 3 oktober 2012



Hej på er!!

Nu är det många projekt på gång, mest förbereder jag inför bomässan på Åhaga nästa helg.. Jag ståt i min verkstad och "bonkar plåt", krukor högt och lågt.
 Då kom jag att tänka på en dag i Augusti när jag och fotografen Helena Ljungren www.helenaljunggren.com tog lite trädgårdsbilder tillsammans. 
Så sug nu  in det sista sommarbilderna i från min trädgård.

 
Helena är en grym fotograf och jag följer hennes matbloggwww.helenaljunggren.com
Jag lovar att ni inte kommer att bli besvikna om ni tittar in i hennes värld, den är beroendeframkallande..


Ja, nu går det mot mörkare tider så "Hej då sommar"...
Det är verkligen vackra bilder som jag avslutar sommaren med. Dags att gå till verkstaden igen och skapa, ska just börja  klä en lampa med mossa som skall vara med på mässan.

Kramar Petra

Inga kommentarer: