söndag 28 oktober 2012

Fem vinnare av våra Djur i kostym!!!

Fin frostig söndag på Er alla...
 
Denna sköna söndag tänkte jag äntligen presentera "tävlingen" av våra djurmotiv i kostym...
Bad ju Er om hjälp för att kolla om ni tyckte precis som jag..
Så jag inte trycker upp helt fel mot vad ni kunder tycker...
Kul att med alla svar och de va ändå ganska spretigt.. förutom att Herr Räv och fru Hare vann överlägset...
Att de skulle vara bland topp 5 kunde jag lista ut.. men trodde inte att de skulle hamna i topp..
och att söta Fru gås fick plats bland topp 5 förvåna oxå..kul!
Och mina absoluta favoriter Herr Falk och Herr Tjur kom inte ens med på topp 5...
Men jag kan lova dessa kommer tryckas upp ändå...=)
 
Men tusen tack för era röster, det har hjälpt mig och ändrat mina tankar av vilka jag ska trycka upp i första skedet...
 
 
 
 
Vinnare blev herr Räv!!
 Jenny Johansson har på vår Facebook skrivit följande:
I sötaste paret lever strikta fru Hare farligt med stiliga Räv =) Jättefina!
 
Grattis Jenny du har vunnit ett valfritt canvas motiv av våra djur i kostym!
finns att hämta ut i butiken från och med 20 november...
 
 
Nummer 2 i tävlingen blev vår näpna Fru Hare..
 
Linda Björklund har på vår facebook skrivit:
Herr Falk & Fru Hare!
Ute i det vilda kanske ingen bra kombination om man pratar överlevnad.
Men skulle på min vägg där hemma få bli de allra bästa vänner...
 
 
Nr 3 Fru Känguru..
På vår blogg har följande kommetar lämnats
 
Jag gillar eran Nr 5 herr Räv och Nr 8 fru Känguru

Underbara tavlor, så fina allihopa

Jessica Hellström
jessica_hellstrom@hotmail.com
 
 
Nr 4 Herr Tiger!
På vår facebook sida har Louise Boman lämnat följande kommentar..
 
Fru Hare & Herr tiger är helt bedårande!!!
Blev helt kär vid första anblicken!
Ni är så duktiga!

boman_1984@hotmail.com
 
 
 
 
och tills sist Nr 5 Fru Gås.
 
 Sara har på vår blogg lämnat följande:
 
Ett väldigt fint par är herr Falk och fru Gås, där de speglar både det tuffa och hårda mot det oskuldsfulla.

festis_sara@hotmail.com
 
 
Grattis till Er fem..
Och tack snälla för hjälpen.. valfritt motiv finns att hämta i butiken från och med 20 November!
 
 
Go Söndag till Er alla!!!
 
 

Inga kommentarer: