onsdag 17 oktober 2012

Bilder i från mässan!!


Hej på er!!
Det har varit en härlig helg, med mycket slit och skratt.
Mässor är helt enkelt bra, man får mycket  kontakter och det är ett ypperligt  sätt att visa upp sig.
Jag och Karin fick en mysig känsla i våra montrar med djup och värme, precis som vi hade tänkt oss.
För er som inte var på mässan så kommer här lite bilder.





  Huvudsyftet med att vara på mässan var att sälja in mina inspirationskvällarna, det lyckades jag med.
November månad skulle behöva ha 50 dagar för att alla skulle få plats, nu är det fullt. Ni som inte fick plats får gärna komma till våren. Då är det nya saker på gång..
 Jag ville även visa upp mina andra tjänster. Som Trädgårdsdesigner  att jag utför det praktiska arbetet i trädgården. Som florit, arbete inför bröllop och fest och som stylist med kreativa lösningar till ditt hem och av monteruppbyggnad på mässor.

Jag ville även visa upp en ny serie utomhus krukor.  Som jag själv ha designat. Det är isolerade med 5 cm isolering och är väldigt bra dränerade i med det så kan Träd/växter stå i krukan hela åter om.
Här kommer bilder på krukan och vår inspirations yta på mässan.


En stor kram till alla inblandade.
Och även till dig Karin.

Kramar Petra





Inga kommentarer: